Min historia

Mitt namn är Ingrid Lindbom och jag har arbetat med HR-frågor i cirka 25 år. För fem år sedan tyckte jag det var dags för en nystart och grundade då mitt egna bolag. Idag arbetar jag som fristående konsult för flera olika företag och trivs ypperligt med detta.

Under åren som gått har jag samlat på mig massvis med erfarenheter, mod och kompetens inom HR. Det kan jag nu använda för att hjälpa dig driva ditt företag i rätt riktning. Sedan 2015 är jag ute på plats hos företag och bedriver utredningar, jobbar med utbildningar och bygger nätverk. En bra mix av allt. Jag har under mina fem år som egen företagare samarbetat med allt från byggföretag till en chokladfabrik. 

Det finns alltså inga förfrågningar som jag inte tar emot - tvärtom så älskar jag utmaningar. Min stora passion är att nå gemensamt uppsatta mål och driva ditt företag i rätt riktning. När tidigare kunder ombes sammanfatta mina styrkor nämner de ofta min raka kommunikation och hur jag delar med mig av min arbetsglädje. Det spelar ingen roll om det rör sig om ett samtal med chefer eller medarbetare. En öppen dialog är mitt främsta verktyg för att nå resultat. Jag är också certifierad inom Ledarstegen, vilket är en metod som inriktar sig på dig som ledare. Du får lära dig hur du kan skapa de bästa förutsättningarna för dina medarbetare och ditt företag. Om du vill veta mer om mig och vad jag kan bidra med är du varmt välkommen att höra av dig.